ELEVEN.SE



























Jag har sommarkänslor så jag beställde lite saker igår från eleven.se  :)
Den som jag mest längtar efter är nog parfymen.
Sarah Jessica Parkers Covet!
Hm undra om jag har dessa godingar torsdag eller fredag? Hoppas hoppas.
Malin

svar: va kul att du vill vara med :D Tävlingen avslutas på onsdag, då utser jag några finalister, så check it out ;D

Gloriaah

sv. japp allt är bra :D



gillar lady gagas stil =)

Anna

yes, dom va fina :)

zaida

det där täckstiftet är mirakel !

Mandyy

Ja, visst var det :)!

bianca

Den parfymen luktar ju så galet gott!

vad händer i morgon då? :)

bianca

Den parfymen luktar ju så galet gott!

vad händer i morgon då? :)

Nemmie

Tack:)



Fin blogg :D

anna

snyggt lack!

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

sv; tack så jättemycket! :D



vad ska du hitta på idag? :)

Baby Melody

Eleven är min favorit ställe! Shoppar alltid därifrån och har shoppat så mycket så jag har börjat få gratisgrejer därifrån hehe:D

Fast kanske det är därför att jag har en skönhetsblogg:)



Hoppas du har en mysig kväll sötnos!<3