HELLO SINDRA

Ja nyfiken är en bra egenskap om man andvänder den väl :)
Och roligt emellan åt hehe

Jag vet inte vart jag ska börja... mina tankar och insida skriker bara NEEEJ!
Ska han lura ännu en till tjej och manipulera??
Ge saker till och vara bara sådär underbara som man tror.
Mannen är ett totalt jävla misslyckande och jag fattar inte varför ingen plockat ut tänderna på honom ännu. Han är ju ovän med nästan hela Sundsvall. :s
Jag tycker så sjukt synd om henne. Han förstör henne för livet.
Jag som tur är vart bara knäckt för ett tag, men mina jävulst fula tatueringar han gjorde kan jag aldrig få bort. Om du är vän med den här tjejen så för guds skull få henne bort därifrån.
Han är inte bra för någon tyvärr :/
Hoppas allt löser sig iaf

Kramar

Sindra

Det är en föredetta vän... så det ingen idé jag ger mig in i matchen och försöker sära henne från den hon tror är mannen i hennes liv.

Tack för att du tog dig tid o svara, tråkigt, mycket mycket tråkigt för hennes skulle och för dem hon har runt omkring sig.

Hoppas bara att hon får upp ögonen i tid då.

Kram/Sindra...

Sindra

Och förresten... du får satsa på en massa cover-ups, eller så behåller du dem som en påminnelse om att du har blivit en starkare person.

<3