30 SEPTEMBER

Hej alla!
Här borta ligger det en mycket sjuk tjej.
Igår kände jag mig konstig, och på ca 1 timma hade jag gått från konstigt mående till jätte sjuk med feber och halsont. Blev sängliggandes med andra ord och i sängen bor jag fortfarande!
Tomas sover på soffan tills att jag är bättre och i sängen med mig bor en karta Alvedon, en chokladkaka, fjärrkontrollen,mobilen och en burk Vicks! Hur ska jag orka gå till jobbet imorrn som? :(

Iaf...skall tidsinställa inlägg här i bloggen åt er. Har lite shopping som skall placeras ut :) även försöka få i mig något att äta. Tror att det blir avocadosallad a'la hämtmat.
Ha det bra allihopa! Kram

nicole kestola

Tack tack för din rööst! nu har jag länkat dig! blev du inte länkad måste du säga till mig, och då är jag super ledsen! tack igen! kram ♡

Anonym

Krya på dig