FASHION MORNING

 
 
 
Jag älskar morgonen! Idag blev det salami mackor med fruktsoppa och senaste nr av ELLE.
Älskar all kreativitet, fina kläderna och vackra bilderna. ♥
Blev sugen också att klicka hem något grått plagg. Det är ju på tapeten just nu denna årstid :)
På tal om kläder...mitt paket från Nelly.com damp ner i brevlådan idag. Jätte kul! ♥
Emma

Svar: Jaha, visst är den! Jag hoppas lite på Justin bieber.. Eftersom min syster älskar One Direction och tycker de är bättre än Justin men jag hatar typ de så vill bevisa att Justin e bättre hhaa!

Är du intresserad av ett bloggbyte förresten? :)

Emma Berglund

Svar; Å tack så mycket, jag typ bor i den jackan just nu! Haha, såååå mysigt ju!

Jag vet, saknar sommaren!

Malva

Mysigt!

emma

sv: åh tack så himla mkt! :))
jag använder en canon eos 550d! vad har du för kamera?

Anonym

Sv: Eller hur! Jag tror dem finns i dem flesta skoaffärer :)

Josefine

Åhåå, tack för tipset! Ska kolla upp dom! :D
Vad tycker du om för Xbox spel då?

Jenny Karlsson

sv: ja verkligen!