#MEALPREPSUNDAY

 
 
 
Det är söndag idag och det innebär att kirra matlådorna inför kommande veckan.
Denna vecka blev det Haricoverts, broccoli, ris, bönsalsa, paprik och kycklingfärs. Kvargen är Tomas mellanmål, inte mina :).
 
Vill även önska min kära lilla mamma grattis på Morsdag!
Hon har fått kramar, Lady Grey te i en fin burk och en egen designad almanacka av mig :) ♥
Musslan

men vilka goda matlådor :) Tomas kan gärna få göra sådana till mig också :P han är jätte duktig på att laga mat :)
Tavk min älskade Ella för Morsdags hälsningen , alla kramar <3 och det super goda teet, och sist men inte minst den jätte fina almenackan som du designat och gjort så fin <3 Jag blev super glad för din uppvaktning. Även din store bror Micke kom ihåg mig och sade grattis på Morsdag :) Det värmde :) för dom jag bor med har inte sagt ett ord. Jag fick en present men inget grattis eller morsdags fika . Men det gör inget. Älskar dig <3 min plutta :)

natalie

såg ju riktigt gott ut!

svar: tack så hemskt mycket! och följer dig på polyvore nu - själv heter jag natalie esseen bara!